Kérdezz meg egy marketingest vagy üzlettulajdonost, mit szeretne a legjobban a világon, és valószínűleg „több ügyfelet” fog mondani. Hogy mi következik a vállalkozók kívánságlistáján az ügyfelek után? Nagyobb forgalom a webhelyen. Számos módon növelheted weboldalad forgalmát, ebben a bejegyzésben 15 stratégiával ismerkedhetsz meg.
1. Hirdess!
A fizetett keresés, a közösségi média hirdetései és a vizuális hirdetések mind kiváló módszerek a látogatók vonzására, a márkaépítésre és a webhely megjelenítésére az emberek előtt.
Állítsd be a fizetett stratégiákat a célodnak megfelelően. (Csak nagyobb forgalmat szeretnél, vagy növelni szeretnéd a konverziókat is?) Minden fizetett csatornának megvannak az előnyei és hátrányai, ezért alaposan gondold át céljaidat, mielőtt a zsebedbe nyúlsz.
2. Légy aktív
Nem elég nagyszerű tartalmat készíteni és remélni, hogy az emberek megtalálják – aktívnak kell lenni. A webhely forgalma növelésének egyik legjobb módja a közösségi média csatornák használata, a tartalom népszerűsítésére.
3. Légy változatos
Annak ellenére, hogy egyesek azt hiszik, sajnos nincs varázslatos formula a tartalommarketing sikeréhez.
Szerkeszd változatosan a tartalom hosszát és formátumát, hogy a lehető legvonzóbb legyen a különböző típusú és ízlésű olvasók számára.
Hozz létre rövidebb, hír alapú blogbejegyzéseket és hosszabb tartalmakat videóval, infografikával és adatközpontú elemekkel.
4. A tökéletes cím
A címsor a tartalom egyik legfontosabb része. Meggyőző főcím nélkül még a legátfogóbb blogbejegyzés is olvasatlan marad, így mindenképpen ügyelj rá, hogy a cím figyelemfelkeltő és izgalmas legyen!
5. A SEO fontossága
Úgy gondolod, hogy a SEO halott? Tévedsz. A tartalom optimalizálása a keresőmotorok számára továbbra is értékes és érdemes gyakorlat.
6. Indíts vendégblogot
A vendégblog biztosítása egy jó hírű webhelyen növelheti a blog forgalmát a weboldaladra, és segíthet a céged hírnevének növelésében.
7. Tartalom közzététele a LinkedIn -ben
A világ legnagyobb professzionális közösségi hálója már önmagában is értékes közzétételi platform.
Mindenképpen érdemes rendszeresen tartalmat közzétenni a LinkedIn -ben. Ezzel növelheted weboldalad forgalmát, valamint profilját az iparágban.
8. Belső link
A linkprofil erősségét nem csak az határozza meg, hogy hány webhely linkel vissza hozzád – a belső linkstruktúra is befolyásolhatja. Tartalom létrehozásakor és közzétételénél mindig ügyelj a belső linkekre. Ez nem csak a SEO -t segíti, hanem jobb, hasznosabb élményt is eredményez a felhasználó számára – ez pedig webhelyed forgalma növelésének sarokköve.

9. Ne hanyagold el az e -mail marketinget
Míg a legtöbb vállalkozó arra koncentrál, hogy új ügyfeleket vonzzon a tartalommarketing révén, megfeledkezik a hagyományosabb módszerekről. Az e -mail marketing hatékony eszköz lehet, és még egy mérsékelten sikeres e -mail robbanása is jelentős forgalomnövekedést eredményezhet.
Egy barátságos e -mail emlékeztető egy új szolgáltatásról vagy termékről szintén segíthet a forgalom növelésében.
10. Győződj meg arról, hogy webhelyed könnyen elérhető és megfelelően működik
Azok az idő, amikor az internetes böngészés kizárólag asztali számítógépeken történt, már rég elmúlt. Manapság egyre többen használnak mobiltelefont az internetezéshez, és ha a weboldal nem tölt be vagy lefagy, rögtön másikat keresnek.
Még ha alapszintű webhelyed is van, mindenképpen gondoskodnod kell arról, hogy az elérhető és kényelmesen megtekinthető legyen minden eszközön, beleértve a kisebb okostelefonokat is.
11. Győződj meg weboldalad gyorsaságáról
Volt már olyan, hogy harminc másodpercet vártál egy weboldal betöltésére? Én sem.
Ha a weboldalad betöltése sokáig tart, a visszalépési arány magas lesz.
Győződj meg arról, hogy oldalaid technikailag a lehető legoptimálisabbak, beleértve a képfájlok méretét, az oldal szerkezetét és a harmadik féltől származó beépülő modulok funkcionalitását. Minél gyorsabban töltődik be a webhely, annál jobb.
12. Közösségi élet megteremtése
Az emberek el akarják mondani a véleményüket és mérlegelni szeretnének bizonyos témákat, ezért egy közösség létrehozása a webhelyen nagyszerű módja lehet a beszélgetés elindításának, nem beszélve arról, hogy ezzel is nagyban növelhető a webhely forgalma.
Hozz létre egy külön fórumot, ahol a látogatók kérdéseket tehetnek fel akár Neked, akár egymásnak!
13. Légy aktív a közösségi médiában
Nem elég csak tartalmat megosztani a közösségi csatornákon – Neked is aktívan részt kell venned a közösségben. Van Twitter fiókod? Csatlakozz a csoportos megbeszélésekhez a megfelelő hashtagekkel. A közönség megjegyzéseket tesz a Facebook -bejegyzéseidre? Válaszolj a kérdésekre és lépj kapcsolatba ügyfeleiddel, olvasóiddal.
14. Építs be videókat a tartalomba
Nincsen semmi baj a szöveg alapú tartalommal, de egy videó értékes eszköz lehet az új látogatók csalogatásában és a webhely vonzóbbá tételében.
Tanulmányok mutatják, hogy az információmegőrzés lényegesen magasabb a vizuális anyagoknál, mint szövegek esetében, vagyis a videómarketing kiváló módja annak, hogy megragadd és megtartsd közönséged figyelmét, és ezzel egyidejűleg növeld a webhelyed forgalmát is.
15. Vegyél részt konferenciákon
Bármivel is foglalkozol, nagy valószínűséggel van legalább egy -két konferencia, amelyek relevánsak a vállalkozásod számára. Jó ötlet részt venni ezeken az eseményeken, annak érdekében, hogy jelentős láthatóságot szerezz webhelyed számára.