
20 gyors tény a Google Ads szolgáltatásról
1. A Google 2000-ben indult, egységes CPM díjszabással (megjelenítésenkénti költség modell).2002-ben újraindították egy aukciós modell keretében. (Keresőmotor-előzmények)
2. Egy 18 éves, Scott Banister nevű főiskolai diák állt elő a ragyogó, több milliárd dollárt érő
ötlettel: a fizetős elhelyezési keresési listával, amelyet később Bill Gross valósított meg az
IdeaLabnál.
3. A Google összes bevételének mintegy 97% -a reklámból származik.
4. A vállalkozások átlagosan 2 dollár bevételt érnek el minden 1 dollárért, amelyet a Google Ads-re
(korábbi nevén AdWords) költenek.
5. 2011 tavaszáig a Google keresőhálózatán több mint 1,2 millió vállalkozás hirdetett.
6. Az első helyen álló hirdetés átlagos átkattintási aránya 7,94%.
7. Megfigyelték, hogy az első helyen álló hirdetések 10-szer annyi kattintást érnek el, mint a többi,
hátrébb felbukkanó hirdetés.
8. Az Amazon becslések szerint 55,2 millió dollárt költött Google Ads hirdetésekre 2011-ben.
9. Nagy kereskedelmi szándékú keresési lekérdezések esetén az első három hirdetéshely az oldalra
leadott kattintások körülbelül 40% -át teszi ki.
10. 2012 második negyedévében a Google bevételei 35%-kal, 12,21 milliárd dollárra emelkedtek.
Ugyanebben a negyedévben az összes fizetett kattintás 42%-kal nőtt.
11. A Google vezet a mobilos keresési hirdetésekben, ezzel uralva a mobil keresési kiadások mintegy
97% -át.
12. 2011-ben a Google keresési és hirdetési eszközei 80 milliárd dolláros gazdasági tevékenységet
eredményeztek az Egyesült Államokban.
13. A pénzügyi és biztosítási ágazat 2011-ben 4 milliárd dollárt költött a Google Ads szolgáltatásra.
14. A pénzügyekkel és a biztosítással kapcsolatos kulcsszavak a Google Ads egyik legdrágább
kulcsszavai, kattintásonként akár 50 dollárba is kerülhetnek.
15. A keresési hirdetések által generált forgalom 89% -át nem helyettesítik az organikus kattintások
a hirdetések szüneteltetésekor.
16. Ha nincs jobb oldali oszlop, az emberek csaknem fele (45,5%) nem tudja megkülönböztetni az
organikus és a fizetett keresési eredményeket.
17. A Google birtokolja a világ legnagyobb online vizuális hirdetési hálózatát, többek között a
YouTube-ot, a Gmailt és a Bloggert.
18. A Google vizuális kampányai elérik a globális internethasználók 80% -át.
19. A Google szerint a Konverzióoptimalizálót használó kampányok 21%-os növekedést érnek el a
konverziókban, miközben átlagosan 14%-kal csökkentik a CPA-t.
20. A hirdetések átlagos átkattintási aránya a Google Display Hálózaton 0,4% -négyszer olyan magas,
mint az átlagos bannerhirdetés az Egyesült Államokban, és majdnem tízszer olyan magas, mint
egy Facebook-hirdetés.