ClickCease

Hogyan válaszd ki a legroszabb fényképet a weboldaladhoz ami biztosan nem fog konverziókat hozni?

Hogyan válaszd ki a legroszabb fényképet a weboldaladhoz ami biztosan nem fog konverziókat hozni?

Azt szeretnéd, hogy a weboldalad tökéletes legyen,és hozza a konverziókat? Mindenki ezt szeretné! A tartalom, a címsorok, a cselekvésre ösztönzés(CTA) és a gombok mellett a weboldalak képei is fontos, sőt az egyik legfontosabb részét képezikannak, ami a weboldaladat majd sikeressé teszi.

A weboldalad képei különösen fontosak, mivel az emberek többsége (statisztikák szerint 65%-a) vizuálisan tanul, a weboldalad üzeneteit segít “képes” segítséggel fogja egy pillanat alatt megérteni. Bármilyen képet használhatsz weboldaladhoz amit csak szeretnél, de miért nem választasz olyat, ami nagyobb valószínűséggel hozza arra a döntésre a potenciális ügyfeledet, hogy üzletet kössenek Veled?

Íme néhány példa, amelyek segítségével kiválaszthatod a legrosszabb képeket a webhelyedhez! 🙂

  • Ne legyen semmi fontos mondanivalója.Lehetőleg “mindenki” ezt a képet használja
  • A Konkurenciáid oldaláról ments le a fényképet, felesleges időt pocsékolnod a keresgélésre, ne adj isten saját fotó készítésére, ha már Ő dolgozott vele egyszer.
  • Ne kapcsolódjon a vállakozásodhoz
  • Figyelj a színekre! Lehetőleg minden kép legyen más színű, ezzel megzavarod az ügyfelet és hátha elkezd pánikszerűen konvertálni Neked. 🙂

 

+1. BÓNUSZ TIPP: Ne csinálj saját fényképet, ne
vegyél pénzért stock
fotót, ne használj
ingyenes stock
adatbázist (pl:
pexels), csak simán
print screen-el
ments le és töltsd fel
az oldaladra.

Ezeket a képeket is mindenképpen használd majd!




Leghatásosabb képeket a webhelyedhez:

Válassz érzelmeket kiváltó képeket

Az emberek általában érzelmek alapján döntenek, függetlenül attól, hogy ezek az érzelmek pozitívak vagy negatívak. Gondolj arra, a látogatóid „hogy érzik magukat”, amikor a Te szolgáltatásaidat vagy termékeidet keresik, és ne feledd, hogy milyen érzelmeket akarsz kiváltani.

Például, ha a vállalkozásod autómentéssel foglalkozik, akkor valószínűleg nem szeretnéd megmutatni az embereknek, hogy éppen szünetben ebédelnek vagy a magasba ugrálnak lufikkal 🙂

HASZNÁLJ SAJÁT, EREDETI FOTÓKAT!

Valószínűleg inkább olyan képeket szeretne látni a sofőrökről, akik éppen elégedett ügyfeleket szolgálnak ki. Olyan fényképeket kell készítened, amelyek támogatják azt a tartalmat, amelyet a weboldaladon is elmondasz Nekik. Nézd csak meg példának egyik ügyfelünk fényképeit, aki autómentéssel foglakozik, és mára országosan is piacvezető autómentő vállalkozás lett, amihez nyilvánvalóan a saját fényképeink is nagyban hozzá járultak! (furge-automentes.hu)

 

Támogassd azokat az érzelmeket, amelyeket szeretnél kiváltani amikor a Te vállalkozásodat keresi az ügyfél jelölted!

Kerüld lehetőség szerint a stock fotókat!

Rendkívül színpadiasak, és messze nem tűnnek valódinak ! Amikor az emberek meglátják ezeket a képeket a weboldaladon, úgy érzik majd, hogy nem kapcsolódnak vállalkozásodhoz, és ezért esélyes, hogy nem teszik meg Veled a következő lépést! Válassz saját, releváns képeket célközönséged számára! A weboldal tartalmához hasonlóan a képeket is a célközönségedhez kell igazítani, nem pedig a vállalkozásodhoz. Amikor az emberek olyan képeket látnak a weboldaladon, amelyek szorosan kapcsolódnak a vállalkozásodhoz, akkor könnyebben meg fogják érteni az üzenetedet is. 

Próbáld elképzelni ideális ügyfélkörödet, és keresd meg azokat a fotókat, amelyektől jól éreznék magukat, amikor a szolgáltatásodat keresik!

Képek kiválasztásakor kérdezd meg magadtól: Ezek a képek segítenek az ügyfeleimnek megérteni  a szöveges tartalmat? Érdekli egyáltalán ez a kép az ügyfeleimet? Értékes tartalmat ad ez a kép, vagy csak Neked tetszik?  Ezeknek a kérdéseknek a segítségével válaszd ki a ügyfeleid számára releváns képeket, ne magadnak válassz! Az ügyfeleidnek válassz!

Mindig használj kiváló minőségű,
lehetőséged szerint SAJÁT képeket!

Ha egy dolog megmarad neked ebből a bejegyzésemből, az a következő legyen: mindig használj saját, lehetőleg kiváló minőségű képeket. Figyelem! A nagy méretű képek hatással lehetnek a webhelyed betöltési sebességére, és egy lassan betöltődő webhelyen számos probléma merül fel, a SEO-tól kezdve a magas oldalelhagyáson át a drága CPC-ig…

Használj segédprogramokat az átméretezéshez (wordpress alatt pl: imagify) ami automatikusan átméretezi a fényképeidet, hogy ne terhelje feleslegesen a weboldaladat a nagy méretű kép. Tudom, nagyon nehéz megtalálni a tökéletes képeket a webhelyedhez. De hangsúlyozom, hogy mindig eredeti képeket kell használnod! Ha profi fotóssal együttműködve vagy akár saját telefonoddal fényképeket készítesz irodádról, csapatodról, termékeidről és egyéb „elkapott pillanat” – ról, akkor teljes mértékben biztos lehetsz benne, hogy a látogatóidnak pozitív érzést fogsz átadni. Ezeket a képeket felhasználhatod a webhelyeden kívül is utána, social media felületeiden, blogodban, stb. Tedd bele a munkádat, energiádat, legyél körültekintő és vedd figyelembe ezeket a tippeket. Hidd el megéri 😉

Ha többet szeretnél megtudni az optimalizált weboldalakról, és arról, hogy hogyan válhat a weboldalad pénztermelő vállalkozássá, keress meg minket, mi szívesen elkészítjük Neked!

Tetszett a cikk?

Share on facebook
Megosztás Facebookon
Share on twitter
Megosztás Twitteren
Share on linkedin
Megosztás Linkdinen
Share on pinterest
Megosztás Pinteresten

Írj véleményt

error: Content is protected !!