Instagram hirdetések

A Forrester független kutatásokat végzett az Instagram hirdetéseiről, és megállapította, hogy a felhasználók 58-szor nagyobb elköteleződést mutatnak az Instagramon futó céges tartalmak iránt a Facebookhoz képest, és 120-szor nagyobb elköteleződést a Twitterhez képest.

Instagram hirdetések

Mikor érdemes Instagrammon hirdetned?

Ismered a célközönséged

A felnőtt magyar emberek 90%-a social média felhasználó, ennek köszönhetően nagyon sok személyhez eljuthatunk kampányainkkal, posztjainkkal.

Célközönséged demográfiailag jól meghatározható

Az Y generáció nagy része szintén a közösségi médiánban vásárol.

Szeretnéd kihasználni a már felmelegített közönség erejét remarketinggel

Az Instagramot használók 75%-a keresett már fel egy weboldalt, miután véletlen szembe találkozott egy hirdetéssel.

Miért érdemes hirdetni?

A RivalIQ kutatása szerint a legnagyobb felhasználói aktivitás még továbbra is Instagramon tapasztalható. Ez azt jelenti, hogy egy átlagos posztra az Instagramon érkezik magasan a legtöbb like, reakció, komment.

Ahhoz hogy instán hirdess nem szükséges instagram fiók.

Szabad kapacitás

35%

Mielőtt mennél

120.000 Ft-os kupon

Google Hirdetés szolgáltatásunk mellé 120.000 Ft-os kupont írunk jóvá. Ne hagyd ki!