Aktivitás kampány

Az aktivitási hirdetések akkor lesznek relevánsak számodra, ha szeretnéd növelni a Facebook, Instagram és Messenger felületeid egy-egy posztján a látogatók aktivitását.

Az aktivitási hirdetések akkor lesznek relevánsak számodra, ha valamilyen üzleti/marketing célú megfontolásból szeretnéd növelni a Facebook, Instagram és Messenger felületeid egy-egy posztján a látogatók aktivitását!

Például növelnéd egy Facebook poszton a lájkok, megosztások vagy kommentek számát, esetleg egy Instagram Reels videómegtekintéseinek és hozzászólásainak számát, netán egy Messenger üzenetre/hirdetésre szeretnél minél több visszajelzést begyűjteni.

Ehhez a Meta Ads aktivitási kampányain belül az Üzenetek és a videómegtekintések kampánytípusokat használhatod fel, attól függően, hogy mi a cél. Leginkább az oldalad követőtáborának növelésére, vagy egy nyereményjáték/kvíz népszerűsítésére használhatod ki a benne rejlő potenciált.

Dobd fel a weboldalad lendületét egy aktivitás kampánnyal!

Unod már, hogy a látogatók csak gyorsan átfutják a tartalmadat, és továbbállnak? Szeretnéd, ha jobban bevonnád őket, és interakcióba lépnének a weboldaladdal? Akkor egy aktivitás kampány pont neked való!

Mi az az aktivitás kampány?

Az aktivitás kampány egy olyan online marketing stratégia, amelynek célja, hogy a látogatókat aktívan bevonja a weboldaladdal. Ez elérhető különböző eszközök és technikák segítségével, mint például:

  • Versenyek és játékok: Kínálj díjakat a látogatóknak, ha megosztanak egy például egy bejegyzést, kommentelnek, vagy feliratkoznak a hírleveledre.
  • Kvízek és szavazások: Teszteld a látogatók tudását a termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatban, vagy kérd ki a véleményüket egy témában.
  • Élő közvetítések és Q&A-k (kérdések és válaszok) : Legyél mindig közvetlen kapcsolatban a közönségeddel, és válaszolj a kérdéseikre akár valós időben is.
  • Felhasználók által generált tartalom: Bátorítsd a látogatóidat, hogy osszanak meg fotókat, videókat, vagy történeteket a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal kapcsolatban.

Miért is fontos Neked az aktivitás kampány?

Az aktivitás kampányok számos előnnyel járnak, többek között:

  • Növekvő elköteleződés: A bevonott látogatók valószínűleg több időt töltenek el a weboldaladon, és többször is visszatérnek.
  • Márkaismertség növelése: Az aktivitás kampányok segítenek elterjeszteni a márkádat és növelni az ismertségedet.
  • Forgalomnövelés: A versenyek és játékok új látogatókat vonzhatnak a weboldaladra.
  • Értékes ügyfélbelátások: A kvízek és szavazások értékes betekintést nyújthatnak a célközönséged igényeibe és preferenciáiba.
  • Pozitív márkaépítés: Az aktivitás kampányok segíthetnek egy barátságosabb és „megközelíthetőbb” márkaimázs kiépítésében.

Irtunk egy példát is, hogy jobban értsd: 

Konkrét példa aktivitáskampányra bloghoz:

Téma: Gasztronómia

Cél: Az olvasók bevonása a blogba, a főzési tippek és trükkök iránti érdeklődés felkeltése, a receptkínálatod népszerűsítése.

Aktivitáskampány:

1. Kvíz: Készíts egy kvízt a legkedveltebb magyar ételekről. A kvízben szerepeljenek a magyar konyha klasszikus fogásai, de kevésbé ismert ételek is. A kvíz végén az olvasók megtudhatják, mennyire ismerik a magyar gasztronómiát. A kvíz kitöltéséért cserébe letölthetnek egy e-könyvet ingyenesen, tele magyar receptekkel.

2. Verseny: Hirdess meg egy versenyt, ahol az olvasóknak el kell készíteniük a kedvenc magyar ételüket, és fotót kell küldeniük róla a blogra. A legszebb, legkreatívabb, vagy legízletesebb étel fotóját beküldő olvasó egy gasztronómiai webáruházból származó ajándékutalványt nyer.

3. Kérdés-válasz rovat: Indíts el egy „Kérdezd a séfet!” rovatot a blogon, ahol az olvasók bátran feltehetik kérdéseiket a magyar konyhával, a főzéssel, vagy a gasztronómiával kapcsolatban. A kérdésekre egy ismert magyar séf válaszol majd, aki rendszeres vendége is lehetne a rovatnak.

4. Írói pályázat: Hirdess meg írói pályázatot a „Magyarország kedvenc étele” címmel. A pályázóknak egy rövid történetet kell írniuk a kedvenc magyar ételükről, és el kell mesélniük, hogy miért szeretik ezt az ételt. A legjobb történeteket a blogon publikálják, a győztes pedig egy főzőtanfolyamon vehet részt.

5. Interaktív infografika: Készíts egy interaktív infografikát a magyar konyha legfontosabb fűszereiről. Az infografikában kattintásos elemek segítségével az olvasók megismerhetik a fűszerek eredetét, íz világukat, és tippeket kaphatnak a használatukhoz.

Fontos: A kampány promotálása során használj releváns hashtageket a közösségi médiában, és hirdessd meg a kampányt más gasztronómiai blogokon is. Ne felejtsd el elemezni a kampány eredményeit, hogy a jövőben még hatékonyabb aktivitáskampányokat szervezhess, a mostani tapasztalataiból. 

Ha el szeretnél indítani egy aktivitás kampányt, ne hezitálj, vedd fel a kapcsolatot velünk még ma!