fbpx

Mi az a landing page(landoló oldal), és miért van rájuk szüksége minden vállalkozásnak?

A landing oldalak a sikeres keresőoptimalizálás (SEO) és a digitális marketing kampányok kulcselemei. Akár a piaci elérést bővíted, akár egy új terméket vagy szolgáltatást reklámozol, egy felhasználóbarát, SEO-optimalizált nyitóoldal segíthet elérni üzleti céljaidat.

De mi is az a nyitóoldal, és miért fontos, hogy elsajátítsd a létrehozását? Sok esetben a landing oldal a webhely látogatóinak első bepillantást nyújt a márkádba, és befolyásolja döntéshozatali folyamatukat.

A Landing page gyors és egyszerű módja annak, hogy az internetezők kapcsolatba léphessenek egy vállalkozással, vagy vásároljanak tőle” – mondta Lauren Holland, a Thrive PPC-menedzsere. „Lehetővé kell tennie a felhasználók számára a márka és az általa kínált szolgáltatások vagy termékek azonosítását is.”

A landoló oldal nélkülözhetetlen eszköz,

👉személyre szabható .

👉Segít megnyerni a potenciális ügyfeleket

A Landing page tervezése és fejlesztése azonban nem egyszerű feladat. Megfelelő oldalhoz SEO-tartalmat kell létrehozni és úgy kell kialakítani , hogy összhangban legyenek üzleti céloddal és a potenciális ügyfelek konverziós lehetőségek kihasználására irányuló szándékával.

Megvizsgáljuk :

  1. mi az a landoló oldal

  2. miért fontos a landoló oldal optimalizálása a vállalkozások számára

Mi az a Landing page és miben különbözik a többi weboldaltól?

A Landing page az a része a webhelynek , ahova a felhasználók érkeznek , amikor a kattintásonként fizetett vagy közösségi média hirdetésekre, e-mail hivatkozásra vagy cselekvésekre ösztönző (CTA) gombra kattintanak egy másik oldalon.

A fő különbség a landing oldal és más weboldalak, például a kezdőlap, a „Rólunk” oldal és a szolgáltatási oldal között az, hogy a céloldalak szegmentált vásárlói csoportokat céloznak meg. Le vannak választva a webhely navigációjáról, és főként azért hozták létre, hogy meggyőzzék az online felhasználókat a cselekvésről (például feliratkozás egy eseményre, feliratkozás a heti hírlevelekre, e-könyv letöltése, időpont egyeztetés stb.).

Miért van szüksége vállalkozásodnak nyitóoldalra?

Egyes marketingszakemberek nem építik be a landing oldal tervezését és fejlesztését digitális marketingstratégiájukba, mert azt költséges és időigényes folyamatnak tartják. Ha azonban nem veszed figyelembe a landolo oldal SEO előnyeit webhelyén, az szabotálhatja a konverziós arány optimalizálás eredményeit. Még mindig nem vagy meggyőződve a landing-konverzió jelentőségéről vállalkozásod számára?

Íme a legfontosabb okok, amelyek miatt a Landing page optimalizálása az egyik legfontosabb prioritás legyen:

👉Bővítsd ki a potenciális leadeket

A landing oldal optimalizálás nagyszerű módja a márka ismertségének növelésének, a minősített leadek és a webhely forgalmának növelésének, valamint a SEO és a CRO javításának

A MarketingSherpa tanulmánya szerint a business-to-business (B2B) vállalatok körülbelül 68 százaléka használja a céloldalakat arra, hogy folyamatos potenciális ügyfeleket szerezzen a jövőbeni konverzióhoz.

A HubSpot-jelentés, Marketing Benchmarks From 7000 Businesses, azt is feltárta, hogy azok a vállalkozások, amelyek előnyben részesítik a nyitóoldal-konverziót, és 10-15 céloldallal rendelkeznek, akár 55 százalékkal növelik előnyüket. Sőt, a 40-nél több céloldallal rendelkező vállalatok 12-szer több leadet generálnak, mint azok, amelyek öt vagy kevesebb céloldallal rendelkeznek.

Nyilvánvaló, hogy a landolo oldal létrehozásának ismerete kritikus fontosságú a több potenciális ügyfél megszerzéséhez és a konverziós esélyek növeléséhez.

Ha nem tudod, hogyan kezdj hozzá a landin page optimalizáláshoz, vagy hogy milyen cselekvésre ösztönző felhívások vonzzák hatékonyan a megfelelő potenciális ügyfeleket, bármikor igénybe veheted helyi szakértelmünket keress bátran:

👉Generálj értékes adatokat és hasznosítható betekintést

 A meggyőző landing oldalak lehetővé teszik a potenciális ügyfelek demográfiai adatainak összegyűjtését, amik szükségesek a potenciális ügyfelekkel való kapcsolatfelvételhez, és mozgatják őket a konverziós arány optimalizálási csatornáján. A legáltalánosabb landolo oldal példák, mint például a lead generáló landolo oldalak egy rövid űrlapot tartalmaznak, amik a látogatóktól releváns információkat, például nevüket, e-mail címüket és egyéb elérhetőségeiket kéri.

A landolo oldal űrlapjai a landing oldalak legkritikusabb összetevői közé tartoznak, de sok marketingszakember gyakran félreérti őket. Ügyelj arra, hogy csak olyan információkat kérj, amikre szükséged van. Ne kérj túl sok személyes adatot, mert ez negatív benyomást hagyhat potenciális ügyfeledben, és elűzheti őket a az oldalról

👉Jobb felhasználói élmény (UX) biztosítása

A SEO rangsorolás keveset jelent, ha az internetezők rákattintnak a webhelyre, és nem tudják könnyen megérteni azt, vagy nem tudják megvalósítani az üzleti célt” – mondta Holland. „Alternatív megoldásként, ha a felhasználó fel szeretne venni egy vállalkozást, szeretne időpontot egyeztetni vagy vásárolni, de a folyamat túl nehéz, vagy nincs értelme, a lehetőség elvész a rossz CRO miatt.”

Ez alacsony konverziókhoz, magas visszafordulási arányhoz és alacsony webhely-időtartamhoz vezethet. A landing SEO bevált gyakorlatainak alkalmazása lehetővé teszi, hogy jó első benyomást kelts a potenciális ügyfelekben, és növeljd a márka hitelességét.

Az emészthető és navigálható WordPress landind létrehozása lehetővé teszi, hogy pozitív márkaélményt építs ki, és megkönnyítse az online felhasználók céljainak elérését.

👉Maximalizáld keresési kampányaid

A technikai SEO és a fizetett hirdetési erőfeszítések csak a csata felét jelentik. Konverzióközpontú landingre van szükséged, hogy adott felhasználóid cselekvésre ösztönözd, és maximalizáld digitális marketingkampányaid eredményét. A landolo oldalak nem csak SEO és PPC kampányok támogatására szolgálnak; hatékony platformjai az e-mail marketingnek, a közösségi médiában történő hirdetésnek, a keresőmarketingnek (SEM) és az e-kereskedelem optimalizálásának is.

👉Hozz létre magasabb konverziós arányt

Bár a nyitóoldalak konverziós aránya iparágonként változik, sok webdizájn-szakértő és tartalomírási szolgáltató egyetért abban, hogy minél célorientáltabbak a céloldalak, annál nagyobb az esélye a magasabb konverziók elérésére. Egy 2019-es Databox tanulmány szerint a landing átlagos konverziós aránya 26 százalék, míg a legtöbb céloldal konverziós aránya 10 százalék vagy kevesebb. Ezek a céloldal-konverziós arányok meglehetősen alacsonynak tűnhetnek nem szakértők számára, de egy tapasztalt CRO-ügynökség tudja, hogy ezek több mint elegendő bizonyíték arra, hogy a céloldal-konverziót fenntartható stratégiaként használják.

Lehet egynél több landing oldalam? Igen. Egy megbízható ügynökség segítségével több landinget is létrehozhatsz a céltól függően.

Ha segítségre lenne szükséged megfelelő landingeket készíteni keress fel minket bátran.

Mielőtt mennél

120.000 Ft-os kupon

Google Hirdetés szolgáltatásunk mellé 120.000 Ft-os kupont írunk jóvá. Ne hagyd ki!