Minden, amit a Display hirdetésekről tudni érdemes

A display hirdetés (más néven banner vagy vizuális hirdetés) az online hirdetési formák egyik legelterjedtebb típusa. Célja, hogy felhívja a felhasználók figyelmét egy termékre, szolgáltatásra vagy márkára, és vásárlásra, vagy a szolgáltatás igénybevételére ösztönözzön.

Ezek az interaktív hirdetések weboldalakon, YouTube – videókban és mobilalkalmazásokban jelenhetnek meg.

A Display hirdetések lehetnek statikus képek, animált GIF-ek vagy akár videók is. A hirdetések általában a weboldal vagy az alkalmazás témájához igazodnak, és lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy hatékonyan elérjék a célcsoportjukat.

A Display hirdetések előnyei:

  • nagy hatékonyság: a display hirdetések széles körű látogatói elérést tesznek lehetővé, mivel bárhol megjelenhetnek. Ez esélyt ad a vállalkozások számára, hogy hatékonyan célozzák meg a kívánt közönséget.
  • célcsoportra szabott: a display hirdetések lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy pontosan azokat az embereket célozzák meg, akik valószínűleg érdeklődnek az általuk kínált termékek és szolgáltatások iránt.
  • költséghatékony: a display hirdetések olcsóbbak, mint például a televíziós, vagy rádiós hirdetések, valamint a célcsoportokra szabott stratégiák alkalmazása is lehetővé teszi a hatékonyság növelését és a költségek csökkentését.
  • rugalmasság: a display hirdetések rugalmasak és könnyen testre szabhatóak, így a reklámozók könnyen módosíthatják azokat
 

Mikor használj Display hirdetési kampányt?

Ha a terméked vagy szolgáltatásod nem rendelkezik nagy kulcsszókeresési mennyiséggel.

A Google Ads Display-kampány hasznos lehet a márkád ismertségének növelésében, és az általuk kínált kulcsszavak segítségével aktívan elérheted az érdeklődő ügyfeleket a weboldalakon keresztül.

Ha szeretnéd, hogy a felhasználók kapcsolatba lépjenek a szolgáltatásoddal.

A Google Ads Display hálózat lehetővé teszi, hogy kapcsolatba lépj az ügyfelekkel a megfelelő időben és helyen, a világ több ezer webhelyén keresztül. Az elhelyezés szerinti célzás funkciója segítségével elérheted azokat az embereket, akik számára a szolgáltatásod releváns, és ezekre a célközönségekre szabott Rich media hirdetéseket jeleníthetsz meg.

Ha előtérben szeretnél maradni.

Ha luxustermékeket árulsz (pl. drága karórákat), a vizuális hirdetés a legjobb módja termékeid bemutatásának.

A Display hirdetések előnyei közé tartozik, hogy segítségükkel a márkádat a lehető legjobban ki lehet mutatni. Ezen kívül, mivel a felhasználók általában alaposan átgondolják döntésüket, és összehasonlítják az üzleteket a drágább vagy luxuscikkek vásárlása előtt, a remarketingkampányok használatával kiemelheted a márkádat.

Ha az új piacra lokalizált videóba fektettél be.

Ha már készítettél videóhirdetést, érdemes létrehozni egy ingyenes YouTube felhasználói csatornát, amely tükrözi a márkádat és az exportpiaci preferenciáidat. Így értékes márkaközpontod lesz az internet egyik legnépszerűbb videómegosztó webhelyén, ami nagy előnyt jelenthet a versenytársakkal szemben.

 
Share this

További bejegyzéseink: