Taktikai kódex ügynökségválasztáshoz

Ügynökség károsult vagy? Esetleg most próbálkoznál először ügynökséggel vagy szabadúszóval együtt dolgozni, de nem tudod mi alapján válassz?

5 – ből 1 cég manapság súlyos károkat szenved nem megfelelő szakamberek kiválasztásával. Milliókat bukhatsz, ha nem vagy ezeknek a szempontoknak tudatában.

A kódex még elérhető eddig:

nap
óra
perc
másodperc
Google Partner ügynökség
Instagram hirdetés
Facebook hirdetés
youtube hirdetes
Tiktok hirdetés kezelés

Ne bukj pénzt feleslegresen! Inkább dönts bölcsen!

Számos ügyfél fordul hozzánk, akik anyagi veszteségeket szenvedtek el reklámkiadásokra költve.

Nem hisznek abban, hogy hasznos lehet a cégük/vállalkozásukra nézve a hirdetések futtatása és ezzel egy potenciális bevételforrástól esnek el.

A probléma legtöbbször nem a platformokkal van, hanem jellemzően a szakemberek hiányosságaitól.

Éppen ezért készült el a TAKTIKAI KÓDEX

Összeszedtünk számodra minden olyan információt és feltételt, hogy a hirdetésedre szánt összeg ne elégetve legyen hanem befektetés egy pénztermelő gépezetbe!

Mit fogsz ebből a kódexből tanulni?

Mikor éri meg együttműködni ügynökséggel

Mik azok a buktatók amiket érdemes szem előtt tartani

Hogyan kövesd nyomon az ügynökség munkáját. ha már döntöttél

Kinek érdemes letölteni az Ügynökségválasztó Kisokost?

Kiszervezés előtt állsz

Szabadúszót vagy ügynökséget keresel, de nem tudod hogyan kezdj neki,

Marketing károsult vagy

Kételkedsz, hogy kiszervezed-e még a hirdetéseid vagy inkább saját kezedbe veszed az irányítást.

Váltáson gondolkodsz

Nem vagy elégedett az eredményekkel, de nemtudod mire számíts ha változtatsz.

Google Partner ügynökség

MIért gondoljuk hogy hasznodra lesz a tudásanyag?

Nem egyszer vettünk át olyan hirdetési fiókot neves ügynökségektől is, ahol a mérések sem voltak megfelelően beállítva. Látjuk azt, hogy nem légből kapott a mondás, hogy sok a kókler a szakmában, de azt is tudjuk közös együttműködések alapján, hogy sok a kiváló szakember is van a piacon. Éppen ezért állítottuk össze ezt a tudásanyagot, hogy ne kelljen csalódni a választás után!

Célunk

Célunk, hogy minél több cégvezető vagy vállalkozó tapasztaljon jó eredményeket a kampányaiból.

Néhány partnerünk, akik már megbíztak bennünk

Join the Conversation

Phasellus accumsan mauris sit amet urna pretium varius. Aliquam suscipit felis a arcu laoreet congue. Habeo nemore appellantur eu usu.