A keresletgeneráló hirdetések vagy ahogy a Google még hivatkozik rá, a keresletfokozó hirdetések azok számára tartogatnak előnyöket, akik kifejezetten a vonzó vizuális és többformátumos hirdetésekre specializálódtak, amelyeket a Google legnagyobb elérésű platformjain kívánnak megjelentetni.
A keresletgeneráló hirdetési kampányok egyik előnye például az, hogy a hirdetések hatásának fokozásáért a hirdetéseket YouTube-on, a Discoveren és a Gmailen is megjeleníti úgy, hogy az illeszkedjen a kialakított vásárlási folyamatba. Ami a kampány hatékonyságát növelheti, hogy a hirdetések képi elemeit, szövegeit és a hirdetés elhelyezését a Google mesterséges intelligenciája komponálja össze egy személyre szabott hirdetési ajánlattá, ahelyett, hogy egy tömegeknek/mindenkinek szóló hirdetést látnánk a felületeken. Mivel a felhasználó ezzel megszólítva érzi magát, nagyobb eséllyel fog vásárolni is.
A keresletfokozó hirdetés kampánytípusnál is elérhető az AI-alapú ajánlattétel és egy bővített kampányteljesítmény mérő eszköztár is. Például nyomon követhető a keresések és a márka növekedésének mérése, így könnyebben megállapítható, hogy a hirdetési költségek jelen formájukban megtérülnek-e. Maga a kampány egyébként több dologra is optimalizálható, például a webhelyforgalomra vagy az értékes látogatókra. Ez az a kampánytípus, amit abszolút a keresletgenerálás érdekében, gyakorlatilag a potenciális új ügyfelek elérése érdekében vethetsz be.
Mivel tudunk segíteni?
Tapasztalattal és tudással: Szakértő csapatunk ismeri a keresletgenerálás legújabb trendjeit és bevált gyakorlatait.
Kíváncsisággal és kreativitással: Folyamatosan új ötletekkel rukkolunk elő, hogy kampányod kiemelkedjen a tömegből.
Célorientált megközelítéssel: Akár több leadet akarsz generálni, akár a konverziós arányt növelni, vagy a márkaismertséget erősíteni, mi segítünk elérni a céljaidat.
Lépj velünk kapcsolatba még ma, és beszéljük meg, hogyan segíthetünk a keresletgenerálásban!
Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, ahol időpontot egyeztetünk egy beszélgetésre, ami során felmérjük, hogy hogyan tudjuk kihozni a legtöbbet a vállalkozásod/céged hirdetéseiből.