Facebook hirdetés kezelés. Miért a Facebook Ads?
A Meta Ads hirdetési platformjából leginkább a Facebook Ads hirdetések váltak ismertté. A mai napig az egyik leghatékonyabb PPC eszköz az online marketing és az e-commerce világában.
A Facebookról

A Facebook Ads előnyei közé tartozik például az, hogy rengeteg kampánytípus érhető el rajta keresztül, amit széleskörű célzási lehetőségekkel kombinál a platform. Ennek köszönhetően a Facebook Ads esetében a közönség nagyon jól célozható, nemcsak demográfiai adatok, hanem korábbi felhasználói szokások és érdeklődési körök kapcsán is.

Ráadásul a Facebook hirdetés felhasználói élménye is növelhető azáltal, hogy akár videós, képes és szöveges hirdetések egyaránt be tudnak illeszkedni a platformon töltött időbe, ezzel is növelve a felhasználói élményt.

Facebook ads
Instagram hirdetés
Facebook hirdetés
A Facebook halott? Ne higgy minden pletykának!

Bár napjainkban egyes körökben gyakran hangzik el, hogy a Facebook már nem releváns, és kevesen használják, valójában ez a nézet nem felel meg a valóságnak. A Facebook továbbra is egy rendkívül erős platform, amely jelentős lehetőségeket kínál vállalkozásoknak és márkáknak a célközönség elérésére és az értékes kapcsolatok kiépítésére.

A számok és az adatok alapján láthatjuk, hogy a Facebook még mindig kiemelkedően magas felhasználói bázissal rendelkezik, és a megfelelő stratégiák és beállítások alkalmazásával jelentős üzleti eredmények érhetők el rajta.

15% ROAS

Átlagos megtérülés

Facebook hirdetés kezelés

Így dolgozunk mi

Nem kenyerünk, hogy olyan együttműködésbe kényszerítsük ügyfeleinket, amilyet nem tudnak teljes szívvel támogatni. Éppen ezért, nem kell határozott idejű szerződést kötnöd velünk, bár az esetek többségében azt tapasztaljuk, hogy ügyfeleink hosszú távon számítanak a segítségünkre.

Számíthatsz ránk projekt alapú Facebook és Instagram hirdetések kezelésében, a hirdetési fiók és/vagy vállalkozáskezelő létrehozásában, annak optimalizálásában. A hirdetési kampányok kidolgozásában, beállításában, monitorozásában és optimalizálásában is segítünk, ha kéred.

Azt azonban jó, ha tudod, hogy rövid távon, ad-hoc módon felépített kampányokkal kevésbé hatékony eredményeket tudsz elérni, mint úgy, ha egy hosszú távú stratégia mentén dolgozol. Az online marketing rendszerek felállításához, automatizálásához és optimalizálásához hónapokra, sok-sok tesztre és beállításmódosításra van szükség.

Mindazonáltal megéri rászánni az időt, ha azt akarod, hogy olajozottan forogjanak a fogaskerekek. Főleg úgy, hogy a többi hirdetési platformhoz hasonlóan a Facebook Ads is egyre drágábbá válik, így kulcsfontosságú, hogy jól költsd el a hirdetési kereted. Csak mellékesen említenénk meg, hogy 2023-ban ügyfeleink több mint 120 millió forintos hirdetési büdzséjét kezeltük sikeresen.
Facebook Ads kampánytípusok
Ismeretség

Az Ismertség típusú kampányok esetében nem a direkt értékesítés a célod, hanem a márkaismertség, az elérés növelése.

Forgalom

Amennyiben a Meta kampány során a Forgalom típusú kampányokat választod, a célod az lesz, hogy hatékonyan az egyik platformról a másikra tereld a látogatód.

Aktivitás

Az aktivitási hirdetések akkor lesznek relevánsak számodra, ha szeretnéd növelni a Facebook, Instagram és Messenger felületeid egy-egy posztján a látogatók aktivitását.

Érdeklődők

Egy-egy Meta kampány során az érdeklődők keresése/generálása is fontos cél lehet, gyakorlatilag ez a leadgenerálás eszköze.

Alkalmazás hirdetése

Abban az esetben, ha a cégednek van alkalmazása a Facebook/Messenger/Instagram felületén is meghirdetheted.

Értékesítés

Az értékesítés típusú Meta kampányok során mindig az adott konverzió elérése a cél, legyen az vásárlás vagy feliratkozás.

Hogyan tudunk együtt dolgozni? Mutatjuk az 5 lépéses folyamatot:
Ajánlatkérés beérkezése

Az ajánlatkérés beérkezése után telefonon felvesszük veled a kapcsolatot. Ezután egy briefet küldünk e-mailben. Ebben a projekttel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket tesszük fel, többek között ennek alapján tudunk teljeskörű, részletes árajánlatot készíteni számodra.

Konzultáció online vagy személyesen

A brief tanulmányozása után egy online/személyes konzultációra kerül sor, ahogy neked kényelmesebb. A konzultáció keretein belül felállítunk egy kampánystratégiát/kampánytervet a választott szolgáltatásra vagy termékekre vonatkozóan. Emellett átnézzük az eddigi online jelenlétedet is, ha volt és javaslatokat teszünk és ezt, valamint a briefet figyelembe véve ajánlatot készítünk a megbeszéltek alapján.

Szolgáltatás választása

Az árajánlat elfogadását követően egy SETUP szolgáltatással indítunk, minden esetben ezzel kezdjük az együttműködést. A SETUP szolgáltatásba beletartozik a hirdetési fiók és vállalkozáskezelő létrehozása, kampányok felépítése. Igény szerint hirdetési kreatívok/videók elkészítése, célközönségek beállítása, pixel és konverziós api integrálása, mérések beállítása.

Kampányoptimalizálás

Azzal, hogy létrehoztuk és/vagy beállítottuk a Meta Ads hirdetéskezelő fiókot és az első Facebook hirdetés is az útjára indult, még nincs vége a történetnek. A fiók és a kampánybeállítások is folyamatos optimalizálásra szorulnak annak érdekében, hogy mindig versenyképesek maradjanak.

Havidíjas kampányoptimalizálás szolgáltatásunk tartalmazza a hirdetések folyamatos felügyeletét, optimalizálását. A folyamat során rendszeresen riportálunk és kommunikálunk veled az eredményekről és a lehetőségekről, nem tűnünk el, mint szürke szamár a ködben. A közös ötletelés és a párbeszéd nálunk nagyon fontos ahhoz, hogy elégedett legyél és a kampányok is a lehető legjobb eredményt hozzák.

Havi riport és konzultáció

Egy Facebook kampány első látásra és talán másodikra is félelmetes dolognak tűnhet, főleg akkor, ha nem dolgozol vele napi szinten. Nekünk azonban nem célunk, hogy benne ragadj a rengetegben: minden hónap végén átfogó statisztikát küldünk a kampányok teljesítményéről és személyes/online konzultáció lehetőséget is biztosítunk, ahol ezt érthetően át tudjuk beszélni.

Díjmentes fiók audit

2024. február végéig lehetőséget biztosítunk egy teljeskörű személyre szabott ingyenes fiók auditra, melyet szakértő kollegáink végeznek és eredményét egy 45 perces online konzultáció keretében prezentálják számodra.

nap
óra
perc
másodperc
Mi fog történni a JELENTKEZÉS UTÁN?

Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, ahol időpontot egyeztetünk egy beszélgetésre, ami során felmérjük, hogy hogyan tudjuk kihozni a legtöbbet a vállalkozásod/céged hirdetéseiből.

Elérhetőségeink

Akik már megbíztak bennünk

Ne nekünk higgy. Hallgasd meg az ügyfeleinket.

Messziről jött ember azt mond, amit akar. És minden szentnek maga felé hajlik a keze, ugye. Sokkal tisztább, ha az ügyfeleink mondják el a tapasztalataikat velünk kapcsolatban.