Érdeklődők kampány

Egy-egy Meta kampány során az érdeklődők keresése/generálása is fontos cél lehet, gyakorlatilag ez a leadgenerálás eszköze.

Egy-egy Meta kampány során az érdeklődők keresése/generálása is fontos cél lehet, gyakorlatilag ez a leadgenerálás eszköze. A hirdetési formátum egyik nagy előnye, hogy be tudjuk állítani azt is, hogy az érdeklődők hogyan vegyék fel a kapcsolatot a hirdetővel.

Ez történhet például egy űrlap kitöltésével, telefonhívással, de akár Messenger üzenet és Instagram Direct küldése is lehet a cél. Abban az esetben, ha elég kreatív a hirdetésed, nemcsak a minősített érdeklődők száma növelhető, de érdeklődőnként felszámított költség is csökkenthető.

Emellett, ha a Facebook hirdetés azonnali űrlapok opcióját szabod testre, számtalan hasznos információt is begyűjthetsz az érdeklődőktől. Természetesen mindig kérdéses, hogy az egyes iparágakban milyen kapcsolatfelvételi forma válik be jobban: az üzenetküldés, a telefonhívás, vagy az űrlap kitöltése. Ezt időbe telik tesztelni, de a folyamat során rengeteg statisztikával és információval gazdagodsz.

Dobd fel a Meta-kampányodat: pörgesd az érdeklődő gyűjtést!

Unod már, hogy a Facebookon és az Instagramon toporog a látogatottságod? Szeretnél több potenciális ügyfelet bevonzani a márkád körébe? Akkor az érdeklődőgyűjtő Meta-kampány a tökéletes megoldás számodra!

Miért érdemes az érdeklődőgyűjtésre fókuszálni?

Az érdeklődő gyűjtő kampányok nem csupán növelik az oldal látogatottságot, hanem segítenek értékes kapcsolatokat kiépíteni. Olyan felhasználókat gyűjtesz így be, akik érdeklődnek a terméked vagy szolgáltatásod iránt, ezért a későbbiekben könnyebben kommunikálhatsz velük, és természetesen vásárlókká is alakíthatod őket!

Hogyan segítünk a Meta-kampányodon?

  • Célzott megközelítés: Segítünk meghatározni a számodra ideális célközönséget, legyen szó demográfiai adatokról, érdeklődési körökről vagy akár online viselkedés alapján. Így a kampányod valóban azokhoz jut el, akik a leginkább konvertálódhatnak.
  • Figyelemfelkeltő hirdetések: Kreatív csapatunk olyan vizuálisan megnyerő hirdetéseket készít, amelyek azonnal felkeltik a célközönség figyelmét. Legyen szó fülbemászó szövegekről, vonzó képekről vagy sztori mesélő videókról.
  • Szuper erős CTA-k: Olyan cselekvésre ösztönző szövegeket (CTA) fogalmazzuk meg, amelyek ellenállhatatlanok lesznek a célközönség számára. Legyen szó ingyenes e-könyv letöltéséről, exkluzív ajánlatról vagy webinárium meghívásról, a CTA biztosítja, hogy az érdeklődők megadják az elérhetőségüket.
  • Kampány optimalizálás: Folyamatosan monitorozzuk a kampány teljesítményét, és szükség esetén módosításokat végzünk. Így biztosítjuk, hogy a hirdetések mindig a legjobb eredményeket hozzák.

 

Tippek a sikeres Meta-kampányhoz:

  • Kínálj értéket az érdeklődőknek: Cserébe az elérhetőségükért adj nekik valamit, amiért érdemes megadniuk az adataikat. Ez lehet egy ingyenes e-könyv, webinárium meghívó, exkluzív kedvezmény vagy bármi más, ami értéket képvisel a célközönség számára.
  • Használd a retargetinget: Érd el újra azokat a felhasználókat, akik már interakcióba léptek a márkáddal a közösségi médiában. Így emlékeztetheted őket az ajánlataidra, és növelheted a konverziós arányt.
  • Több hirdetési formátumot tesztelj: A Meta számos hirdetési formátumot kínál, a képektől – a videókig. Kísérletezz a különböző formátumokkal, hogy megtudd, melyik működik a legjobban a célközönségednél.
  • Integráld a CRM-rendszereddel: Az összegyűjtött érdeklődőket exportáld a CRM-rendszeredbe, hogy hatékonyan kommunikálhass velük, és végül értékes ügyfelekké alakítsd őket.

Dobd fel a Meta-jelenléted egy érdeklődő gyűjtő kampánnyal, és építsd ki hűséges követőtáborod! Lépj velünk kapcsolatba még ma, és beszéljük meg, hogyan segíthetünk a kampányod sikerében Neked is!