Ez történhet például egy űrlap kitöltésével, telefonhívással, de akár Messenger üzenet és Instagram Direct küldése is lehet a cél. Abban az esetben, ha elég kreatív a hirdetésed, nemcsak a minősített érdeklődők száma növelhető, de érdeklődőnként felszámított költség is csökkenthető.
Emellett, ha a Facebook hirdetés azonnali űrlapok opcióját szabod testre, számtalan hasznos információt is begyűjthetsz az érdeklődőktől. Természetesen mindig kérdéses, hogy az egyes iparágakban milyen kapcsolatfelvételi forma válik be jobban: az üzenetküldés, a telefonhívás, vagy az űrlap kitöltése. Ezt időbe telik tesztelni, de a folyamat során rengeteg statisztikával és információval gazdagodsz.
Unod már, hogy a Facebookon és az Instagramon toporog a látogatottságod? Szeretnél több potenciális ügyfelet bevonzani a márkád körébe? Akkor az érdeklődőgyűjtő Meta-kampány a tökéletes megoldás számodra!
Miért érdemes az érdeklődőgyűjtésre fókuszálni?
Az érdeklődő gyűjtő kampányok nem csupán növelik az oldal látogatottságot, hanem segítenek értékes kapcsolatokat kiépíteni. Olyan felhasználókat gyűjtesz így be, akik érdeklődnek a terméked vagy szolgáltatásod iránt, ezért a későbbiekben könnyebben kommunikálhatsz velük, és természetesen vásárlókká is alakíthatod őket!
Hogyan segítünk a Meta-kampányodon?
Tippek a sikeres Meta-kampányhoz:
Dobd fel a Meta-jelenléted egy érdeklődő gyűjtő kampánnyal, és építsd ki hűséges követőtáborod! Lépj velünk kapcsolatba még ma, és beszéljük meg, hogyan segíthetünk a kampányod sikerében Neked is!