Értékesítés kampány

Az értékesítés típusú Meta kampányok során mindig az adott konverzió elérése a cél, legyen az vásárlás vagy feliratkozás.

Az értékesítés típusú Meta kampányok során mindig az adott konverzió elérése a cél. Elsősorban ez az a hirdetés típus, amit az értékesítés növelésére használhatunk, de a vásárlás mellett a feliratkozás, az űrlap kitöltés, a lead magnet letöltése, egy demo regisztráció is lehet konverziós cél.

Ebben a Meta Ads kategóriában konverziók és katalógusalapú hirdetések közül választható ki a legoptimálisabb kampány típus. Utóbbi egyébként a webshopok számára nagyon hasznos, hiszen azokat a termékeket tudod meghirdetni vele, amelyek a katalógusodban is elérhetők.

Hogy mikor mit mutasson az algoritmus, azt manuálisan is beállíthatod, de az algoritmusra is rábízhatod magad. Ebben az esetben azokat a termékeket fogja megmutatni, amelyekre a legtöbbször rákerestek.

Konverzió alapú Meta Ads kampány esetén természetesen te adod meg a konverziós célt, ráadásul széleskörű célzási lehetőség áll rendelkezésre ahhoz, hogy minél inkább a célközönségre szabható legyen a hirdetés. Itt a Konverziók API is felhasználható ahhoz, hogy növeljük a hirdetés teljesítményét.