Forgalom kampány

Amennyiben a Meta kampány során a Forgalom típusú kampányokat választod, a célod az lesz, hogy hatékonyan az egyik platformról a másikra tereld a látogatód.

Amennyiben a Meta kampány során a Forgalom típusú kampányokat választod, a célod az lesz, hogy hatékonyan az egyik platformról a másikra tereld a látogatód. Például a Facebook oldaladról a weboldaladra.

A Meta Ads ezen típusa mindig az üzlet helyszínére tereli a látogatód: a weboldalra, az alkalmazásodra, Messengerre vagy akár a WhatsAppra. Maga a platform azoknak az embereknek jeleníti meg a szolgáltatásodat, akik a legnagyobb valószínűséggel érdeklődnének iránta.

Ez a fajta Facebook hirdetés optimalizálható hivatkozáskattintásokra, amikor például a csalianyagot tartalmazó landing oldalra, vagy az egyedi ajánlatot tartalmazó sales page-re irányítjuk a látogatót. Ugyanígy, akár Facebook eseményt is megadhatunk céloldalként, ahogy egy blogcikket is, hogy később egyéni célközönséget hozhassunk létre a cikk által elért látogatókból.