GOOGLE ADS (ADWORDS) KAMPÁNYOK KEZELÉSE
Google Ads kampánykezelés: személyes konzultáció, kampányterv kidolgozása, kampányfelépítés, folyamatos kampányoptimalizálás, Google Ads fiók auditálás.
Hirdetési formák a Google Ads rendszerében:
Keresési hirdetések
Youtube hirdetések
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Hatékonyság, több konverzió, kevesebb költség? Segítünk megvalósítani!
1) Személyes / Online konzultáció
Telefonos beszélgetés során vagy űrlapkitöltés általi kapcsolatfelvételt követően időpontot egyeztetünk, majd egy személyes vagy online konzultáció keretében részletesen egyeztetjük, hogy miben lehetünk segítségedre. Kitérünk minden fontos részletre, majd javaslatokat teszünk a
megvalósításra. Minden tudásunkat és tapasztalatunkat latba vetjük, hogy a maximumot hozzuk ki a ráfordított
költségekből.
2) Weboldal elemzése
A weboldal minősége szorosan összefügg a Google Ads kampányok (és egészében az online jelenlét) sikerével. Még a kampányterv kidolgozását megelőzően átvilágítjuk honlapodat, ellenőrizzük a
tartalmakat (informatív, naprakész, optimalizált stb.)
Ez nagyon fontos, ugyanis ha a honlap pl. lassú, nem reszponzív, hiányos vagy unalmas, netán rég nem aktuális tartalmakat nyújt, vagy nem működnek a funkciók… stb, nem garantálhatunk sikeres
hirdetési eredményeket. A látogatók ilyen hiányosságokat látva azonnal elhagyják az oldalt, – viszont a kattintás megtörtént, a díjakat ki kell fizetni.
Szolgáltatásunk része minden partnerünk számára egy weboldal elemzés és Google Analytics audit is,
melyek keretein belül feltárjuk a hibákat és javasoljuk a szükséges változtatásokat.
A honlap megújításának eredményeképpen egyrészt a kampányok lesznek sikeresek, másrészt a Google organikus keresési eredményeiben is jobb pozíciókra számíthatunk.
3) Kampányterv kidolgozása
Személyre szabottan tervezzük meg számodra, hogy milyen típusú kampányok hozhatják a legjobb
eredményeket szolgáltatásod/terméked esetében. Átvilágítjuk a piacodat és kulcsszókutatást is végzünk, valamint a konkurencia elemzése is szükséges, hogy teljes, átfogó képet kapjunk a versenytársaidról. Ez fontos lépés, hiszen egészen más kampánytípust és beállításokat igényel, ha pl. egy vízszerelő csak egy adott régióban vállal megbízást és a hirdetéstől leginkább hívásokat vagy ajánlatkérést vár, mint egy webshop esetében, mely akár országokon átívelő kiszállítást vállal és eredményesebb értékesíté és egyben új vásárlók szerzése is a célja. Az összes információ birtokában kidolgozzuk a kampánystratégiát, megtervezzük a kampányokat.
4) Google Ads fiók létrehozása / beállítása
A kampánytervezést az előzetesen gyűjtött információk figyelembe vételével követi a Google Ads fiók létrehozása, a fiókbeállítások, majd a kiválasztott típusú kampányok felépítése, az ehhez kapcsolódó hirdetésszövegek létrehozása, továbbá minden kampányban a megfelelő beállítások optimalizálása. Minden kampánytípus esetében speciális beállítások számos kombinációja áll rendelkezésre, ezek közül választjuk ki a te konkrét céljaidnak leginkább megfelelő kombinációt. Google Ads kampánykezelésre adott megbízás esetén minden kedves Partnerünket megajándékozunk egy 120.000 Ft értékű kuponnal.
5) Folyamatos kampányoptimalizálás
Google Ads kampánykezelés szolgáltatásunk jóval többről szól számodra, mint pusztán a kampányok felépítése és kezelése. Kampányaidat folyamatosan mérjük, figyeljük, csiszoljuk. A kapott adatokat és statisztikákat rendszeresen kiértékeljük és felhasználjuk, ez a kampányoptimalizálás alapja.
A Google Ads kampányok folyamatos optimalizálása alapvetően szükséges ahhoz, hogy mindig egy lépéssel a konkurencia előtt légy! Kampányoptimalizálás, az aktuális adatok naprakész ismerete nélkül nem lehetséges a változásokra történő villámgyors reagálás sem, ami hatalmas piaci előnyt jelenthet számodra.
6) Folyamatos kampányoptimalizálás
A kampányokból és a Google Analytics-ből nyert értékes adatok elemzéseit havonta megosztjuk veled is, hogy felhasználhasd egyéb marketinges céljaid megvalósításához vagy a honlapod
optimalizálásához. Gyakran derül ki, hogy ezeknek az elemzéseknek köszönhetően derülnek ki hibák a honlapon vagy a cég marketinges tevékenységében. Ha hónap közben nincs időd nézni a fiókban az eredmények, költségek alakulását, a havi elemzésekben mindezt –és még sok mást is- részletesen át tudod nézni. Ha kérdésed van, szívesen segítünk a kiértékelésében.
A GOOGLE ADS ELŐNYEI
Kattintás alapú
A Google Ads hirdetések megjelenítése ingyenes, ez egy kattintás alapú szolgáltatás. Ez azt jelenti, hogy a Google-nek nem kell havidíjat fizetned és nincs alapköltsége sem a szolgáltatásnak. Fizetned csak a kattintások után kell, tehát amikor a Google látogatót hoz a honlapodra. Ez természetesen akkor érvényes, ha te magad hozod létre és kezeled a kampányaidat.
Gyors
Még az alaposan kivitelezett SEO is több hónapot, erős verseny esetében akár egy évet is igénybe,
mire eredményt hoz, addig a Google Ads hirdetés ennek éppen az ellentéte. A hirdetések felépítése után céged azonnal megjelenik a Google felületén, így akár rögtön a konkurenciáid elé tudsz kerülni. Ehhez mindössze megfelelően optimalizált kampány(ok)ra van szükséged.
Eredményes
Az optimális kampánybeállítások, a profi hirdetési szövegek, a pontos célzás lehetővé teszi, hogy csak
a terméked-szolgáltatásod iránt érdeklődőknek jelenj meg a keresőben. Ebben, és a költségek kiszámíthatóságában, tervezhetőségében igazán verhetetlenek a Google Ads hirdetések és ezért is eredményesek annyira. Szakmai tudásunkkal kiaknázzuk a maximumot számodra.
Jól mérhető
A tökéletes online marketing stratégia alapköve a folyamatos mérés és a rendszeres statisztikai elemzés. A Google Ads fiók is nagyszámú listát, statisztikát hoz létre számunkra, érdemes azonban a Google Ads-fiókot a Google Analytics-fiókunkkal összekötni. A két fiókban más-más elemzések, kimutatások keletkeznek, a kettő együttese valóságos információs aranybánya!