Akár már pár nap alatt hozza az eredményeket, még akkor is, ha a Google Ads hirdetési fiókodat a 0-ról kell felállítani.
A Google rengeteg statisztikát biztosít az eredmények méréséhez és optimalizálásához. A Google Ads, a Google Analytics és a Google Search Console is segít mérni, optimalizálni az eredményekeet.
A Google Ads hirdetés esetében csak a kattintásért fizetsz, nem másért. Nincs havidíj vagy más rejtett költség.
A Google hirdetés során azoknak az embereknek hirdetsz, akik már ott vannak a weboldaladon és/vagy arra keresnek rá, amire éppen hirdetsz. Win-win helyzet, neked és az ügyfélnek is.
Az ajánlatkérés beérkezése után telefonon felvesszük veled a kapcsolatot. Ezután egy briefet küldünk e-mailben. Ebben a projekttel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket tesszük fel, többek között ennek alapján tudunk teljeskörű, részletes árajánlatot készíteni számodra.
A brief tanulmányozása után egy online/személyes konzultációra kerül sor, ahogy neked kényelmesebb. A konzultáció keretein belül felállítunk egy kampánystratégiát/kampánytervet a választott szolgáltatásra vagy termékekre vonatkozóan. Emellett átnézzük az eddigi online jelenlétedet is, ha volt és javaslatokat teszünk a jövőbeli feladatokra, célokra. Ezt, valamint a briefet figyelembe véve elkészítjük az ajánlatot a megbeszéltek alapján.
Az árajánlat elfogadását követően egy SETUP szolgáltatással indítunk, minden esetben ezzel kezdjük az együttműködést. Ebbe beletartozik a website audit, vagyis a weboldal audit, valamint a kulcsszókutatás, a konkurenciaelemzés, a célcsoport meghatározás, a hirdetési szövegek megírása, a kampányok felépítése és konverziókövető kódok bekötése is.
Azzal, hogy létrehoztuk és/vagy beállítottuk a Google Ads hirdetéskezelő fiókot és az első Google hirdetés is az útjára indult, még nincs vége a történetnek. A fiók és a kampánybeállítások is folyamatos optimalizálásra szorulnak annak érdekében, hogy mindig versenyképesek maradjanak.
Havidíjas kampányoptimalizálás szolgáltatásunk tartalmazza a hirdetések folyamatos felügyeletét, optimalizálását. A folyamat során rendszeresen riportálunk és kommunikálunk veled az eredményekről és a lehetőségekről, nem tűnünk el, mint szürke szamár a ködben. A közös ötletelés és a párbeszéd nálunk nagyon fontos ahhoz, hogy elégedett legyél és a kampányok is a lehető legjobb eredményt hozzák.
Egy Google kampány első látásra és talán másodikra is félelmetes dolognak tűnhet, főleg akkor, ha nem dolgozol vele napi szinten és nincsen benne rutinod. Nekünk azonban nem célunk, hogy ne lásd a fától az erdőt: minden hónap végén átfogó statisztikát küldünk a kampányok teljesítményéről és személyes/online konzultáció lehetőséget is biztosítunk, ahol ezt érthetően át tudjuk beszélni.
Az Optimalizált Online Marketing ügynökség boszorkánykonyhájában már több mint 5 éve követjük figyelemmel a legújabb Google Ads trendeket.
De nemcsak követjük, naprakészen is tartjuk a tudásunkat. Google Partnerek vagyunk, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy megfeleltünk a Google által támasztott elvárásoknak: saját és ügyfeleink Google Ads hirdetési fiókjainak optimalizálási pontszámai is legalább 70%-osak, 90 napon belül 10 000 USD dollárnak megfelelő minimális hirdetési költségkerettel dolgoztunk, emellett kollégáink is teljesítették a Google elvárt képzéseit és az általuk meghatározott hirdetési büdzsével dolgoztak.
Ennek köszönhetően az általunk kezelt Google Ads hirdetési fiókok és hirdetések a Google stratégiai partnereinek járó előnyöket élvezheti. Több és mélyebb visszajelzés a piacról, fogyasztói trendek, valamint a kollégáink számára is többrétű Google képzés vált elérhetővé, amiből a te céged is profitálhat!
Ha a Google kampány során kifejezetten a konverziószerzés, vagyis a bevételnövelés, új ügyfél szerzés és leadgenerálás a cél.
A terméktől vagy akár a célközönségtől függően szöveges, képi és animációt tartalmazó Google hirdetések is útjukra indíthatók itt.
Fizikai termékek esetén a felhasználó számára a 3 legfontosabb paramétert jeleníti meg. Innen már csak egy kattintás a termék megvásárlása.
A YouTube hirdetés a videós hirdetési formátumok rendkívül széles választékát kínálja. A YouTube hirdetés kiválóan alkalmazható a vásárlók lojalitásának további építésére, a márkahűség kialakítására és a márkaépítéshez.
A keresletgeneráló hirdetési kampányok egyik előnye például az, hogy a hirdetések hatásának fokozásáért a hirdetéseket YouTube-on, a Discoveren és a Gmailen is megjeleníti úgy, hogy az illeszkedjen a kialakított vásárlási folyamatba.
A Performance Max hirdetési kampányokat a működési elvüket tekintve talán a Dinamikus hirdetésekhez lehetne hasonlítani, legalábbis nagy vonalakban. A kampánnyal gyakorlatilag a teljes Google Ads hirdetési palettát kihasználhatod.
Akkor hozza a legnagyobb megtérülést, ha jól strukturált és karbantartott, informatív, a metaadatokra kifejezetten figyelő webshopok és weboldalak esetében alkalmazzuk őket, amikor a Google robotjai minden további nélkül fel tudják térképezni őket.
Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, ahol időpontot egyeztetünk egy beszélgetésre, ami során felmérjük, hogy hogyan tudjuk kihozni a legtöbbet a vállalkozásod/céged hirdetéseiből.
Messziről jött ember azt mond, amit akar. És minden szentnek maga felé hajlik a keze, ugye. Sokkal tisztább, ha az ügyfeleink mondják el a tapasztalataikat velünk kapcsolatban.