Google hirdetés kezelés. Miért a Google Ads?
A Google Ads vagy lánykori nevén a Google Adwords mára az egyik leghatékonyabb PPC eszköz az online marketing és az e-commerce világában. Jól optimalizálható, mérhető és viszonylag rugalmas kampányok építhetők a segítségével, amelyekkel többféle marketingcélt is elérhetsz.
Google ADS kezelés
Mik a Google Ads legnagyobb előnyei? Miért érdemes belevágni?
Gyors

Akár már pár nap alatt hozza az eredményeket, még akkor is, ha a Google Ads hirdetési fiókodat a 0-ról kell felállítani.

Mérhető

A Google rengeteg statisztikát biztosít az eredmények méréséhez és optimalizálásához. A Google Ads, a Google Analytics és a Google Search Console is segít mérni, optimalizálni az eredményekeet.

Kattintásalapú

A Google Ads hirdetés esetében csak a kattintásért fizetsz, nem másért. Nincs havidíj vagy más rejtett költség.

Hatékony

A Google hirdetés során azoknak az embereknek hirdetsz, akik már ott vannak a weboldaladon és/vagy arra keresnek rá, amire éppen hirdetsz. Win-win helyzet, neked és az ügyfélnek is.

Hogyan tudunk együtt dolgozni? Mutatjuk az 5 lépéses folyamatot:
Ajánlatkérés beérkezése:

Az ajánlatkérés beérkezése után telefonon felvesszük veled a kapcsolatot. Ezután egy briefet küldünk e-mailben. Ebben a projekttel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket tesszük fel, többek között ennek alapján tudunk teljeskörű, részletes árajánlatot készíteni számodra.

Konzultáció online vagy személyesen

A brief tanulmányozása után egy online/személyes konzultációra kerül sor, ahogy neked kényelmesebb. A konzultáció keretein belül felállítunk egy kampánystratégiát/kampánytervet a választott szolgáltatásra vagy termékekre vonatkozóan. Emellett átnézzük az eddigi online jelenlétedet is, ha volt és javaslatokat teszünk a jövőbeli feladatokra, célokra. Ezt, valamint a briefet figyelembe véve elkészítjük az ajánlatot a megbeszéltek alapján.

Szolgáltatás választása

Az árajánlat elfogadását követően egy SETUP szolgáltatással indítunk, minden esetben ezzel kezdjük az együttműködést. Ebbe beletartozik a website audit, vagyis a weboldal audit, valamint a kulcsszókutatás, a konkurenciaelemzés, a célcsoport meghatározás, a hirdetési szövegek megírása, a kampányok felépítése és konverziókövető kódok bekötése is.

Kampányoptimalizálás

Azzal, hogy létrehoztuk és/vagy beállítottuk a Google Ads hirdetéskezelő fiókot és az első Google hirdetés is az útjára indult, még nincs vége a történetnek. A fiók és a kampánybeállítások is folyamatos optimalizálásra szorulnak annak érdekében, hogy mindig versenyképesek maradjanak.

Havidíjas kampányoptimalizálás szolgáltatásunk tartalmazza a hirdetések folyamatos felügyeletét, optimalizálását. A folyamat során rendszeresen riportálunk és kommunikálunk veled az eredményekről és a lehetőségekről, nem tűnünk el, mint szürke szamár a ködben. A közös ötletelés és a párbeszéd nálunk nagyon fontos ahhoz, hogy elégedett legyél és a kampányok is a lehető legjobb eredményt hozzák.

Havi riport és konzultáció

Egy Google kampány első látásra és talán másodikra is félelmetes dolognak tűnhet, főleg akkor, ha nem dolgozol vele napi szinten és nincsen benne rutinod. Nekünk azonban nem célunk, hogy ne lásd a fától az erdőt: minden hónap végén átfogó statisztikát küldünk a kampányok teljesítményéről és személyes/online konzultáció lehetőséget is biztosítunk, ahol ezt érthetően át tudjuk beszélni.

Miért jó, hogy Google Partnerek vagyunk?

Az Optimalizált Online Marketing ügynökség boszorkánykonyhájában már több mint 5 éve követjük figyelemmel a legújabb Google Ads trendeket.

De nemcsak követjük, naprakészen is tartjuk a tudásunkat. Google Partnerek vagyunk, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy megfeleltünk a Google által támasztott elvárásoknak: saját és ügyfeleink Google Ads hirdetési fiókjainak optimalizálási pontszámai is legalább 70%-osak, 90 napon belül 10 000 USD dollárnak megfelelő minimális hirdetési költségkerettel dolgoztunk, emellett kollégáink is teljesítették a Google elvárt képzéseit és az általuk meghatározott hirdetési büdzsével dolgoztak. 

Ennek köszönhetően az általunk kezelt Google Ads hirdetési fiókok és hirdetések a Google stratégiai partnereinek járó előnyöket élvezheti. Több és mélyebb visszajelzés a piacról, fogyasztói trendek, valamint a kollégáink számára is többrétű Google képzés vált elérhetővé, amiből a te céged is profitálhat! 

Google Partner ügynökség
Hatékony Google Ads kampánytípusok:
Keresési hirdetés Keresési kampánytípus

Keresési hirdetések

Ha a Google kampány során kifejezetten a konverziószerzés, vagyis a bevételnövelés, új ügyfél szerzés és leadgenerálás a cél.

Display hirdetés kampánytípus

Display hirdetések

A terméktől vagy akár a célközönségtől függően szöveges, képi és animációt tartalmazó Google hirdetések is útjukra indíthatók itt.

Shopping kampány

Shopping hirdetések

Fizikai termékek esetén a felhasználó számára a 3 legfontosabb paramétert jeleníti meg. Innen már csak egy kattintás a termék megvásárlása.

Youtube hirdetés Youtube kampánytípus

YouTube hirdetések

A YouTube hirdetés a videós hirdetési formátumok rendkívül széles választékát kínálja. A YouTube hirdetés kiválóan alkalmazható a vásárlók lojalitásának további építésére, a márkahűség kialakítására és a márkaépítéshez.

Demand gen keresletfokozó kampány

Demand gen/Keresletfokózó hirdetések

A keresletgeneráló hirdetési kampányok egyik előnye például az, hogy a hirdetések hatásának fokozásáért a hirdetéseket YouTube-on, a Discoveren és a Gmailen is megjeleníti úgy, hogy az illeszkedjen a kialakított vásárlási folyamatba.

Performance max kampány

Performance Max hirdetések

A Performance Max hirdetési kampányokat a működési elvüket tekintve talán a Dinamikus hirdetésekhez lehetne hasonlítani, legalábbis nagy vonalakban. A kampánnyal gyakorlatilag a teljes Google Ads hirdetési palettát kihasználhatod.

Dinamikus keresési kampány

Dinamikus hirdetések

Akkor hozza a legnagyobb megtérülést, ha jól strukturált és karbantartott, informatív, a metaadatokra kifejezetten figyelő webshopok és weboldalak esetében alkalmazzuk őket, amikor a Google robotjai minden további nélkül fel tudják térképezni őket.

Díjmentes fiók audit

2024. február végéig lehetőséget biztosítunk egy teljeskörű személyre szabott ingyenes fiók auditra, melyet szakértő kollegáink végeznek és eredményét egy 45 perces online konzultáció keretében prezentálják számodra.

nap
óra
perc
másodperc
Mi fog történni a JELENTKEZÉS UTÁN?

Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, ahol időpontot egyeztetünk egy beszélgetésre, ami során felmérjük, hogy hogyan tudjuk kihozni a legtöbbet a vállalkozásod/céged hirdetéseiből.

Elérhetőségeink

Akik már megbíztak bennünk

Ne nekünk higgy. Hallgasd meg az ügyfeleinket.

Messziről jött ember azt mond, amit akar. És minden szentnek maga felé hajlik a keze, ugye. Sokkal tisztább, ha az ügyfeleink mondják el a tapasztalataikat velünk kapcsolatban.