A Google Display hálózata a hirdetéstípusok rendkívül széles választékának kínál versenyképes platformot. A terméktől vagy akár a célközönségtől függően szöveges, képi és animációt tartalmazó Google hirdetések is útjukra indíthatók itt.
Emellett a Google Display hálózaton a legszélesebb körű a célzási lehetőség, hiszen a demográfiai adatokon kívül konkrét weboldalakra, érdeklődési körre, weboldal témákra is célozhatunk, de még a hirdetés szempontjából releváns YouTube-videó mellett is megjelenhet a hirdetés.
Ami lényeges különbség lehet, hogy nemcsak kattintás alapon, hanem akár CPM vagyis ezer megjelenés alapon is történhet az árazás. A Display hirdetések akkor még hatékonyabbak, ha például dinamikus remarketing hirdetésekkel támogatod meg a kampányod.
Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, ahol időpontot egyeztetünk egy beszélgetésre, ami során felmérjük, hogy hogyan tudjuk kihozni a legtöbbet a vállalkozásod/céged hirdetéseiből.