Ha a Google kampány során kifejezetten a konverziószerzés, vagyis a bevételnövelés, új ügyfél szerzés és leadgenerálás a cél, a keresési hirdetések rendkívül hatékony Google Ads hirdetéstípusok lehetnek.
Kifejezetten előnyös lehet például webshopok számára, hiszen akár több ezer termékre vonatkozóan is létrehozhatunk teljesen egyedi hirdetéseket, a legfontosabb paraméterek (például az ár, a márka, vagy valamilyen vásárlássürgető tényező) megadásával, ha rendelkezésre áll a megfelelő adattábla és az Ad Customizers. Remarketing listával kiegészítve tovább fokozható a magas megtérülési arány.
Arra érdemes odafigyelni, hogy mivel a keresési hirdetés teljes mértékben kattintásalapú, ahhoz, hogy a keresési eredmények legelején kapjunk helyet, két dologra van szükség. Magas minőségi mutatóra és/vagy magas kattintási költségre. Mindez azt jelenti, hogy minél alacsonyabb a minőség, annál drágább lesz a kattintás költsége és fordítva. Mi határozza meg a minőséget? 50-50%-ban oszlik meg a Google Ads hirdetési fiók és a weboldal minősége között.
Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, ahol időpontot egyeztetünk egy beszélgetésre, ami során felmérjük, hogy hogyan tudjuk kihozni a legtöbbet a vállalkozásod/céged hirdetéseiből.