A YouTube hirdetés a videós hirdetési formátumok rendkívül széles választékát kínálja, amit attól függően érdemes kiválasztani, hogy mi a célod, illetve, hogy melyik illeszkedik jobban a célközönséged felhasználói szokásaihoz. Az átugorható, videóba ágyazott hirdetések például 5 másodpercig kötelezőek a felhasználó számára, utána átugorhatja ezeket a hirdetéseket.
A nem átugorható, videóba ágyazott hirdetéseket viszont a teljes üzenet közvetítésére találták ki, hosszuk pedig maximum 15 másodperc lehet. Ezen kívül ott vannak még a rövid hirdetések, a feedben elhelyezett videóhirdetések, a nem beágyazott hirdetések és a fejléc-szalaghirdetések is. Mindegyiknek megvan a maga funkciója és az, hogy optimálisan milyen marketing célra használhatod ki a bennük a rejlő potenciált.
Ami a YouTube hirdetés eredményeit illeti, erre sem lehet panaszunk, hiszen célozhatóságban kiválót nyújt. Ezzel a hirdetéstípussal kifejezetten olyan felhasználókat lehet célba venni, akik a korábbi előéletük (érdeklődési körük, böngészési előzményeik, felhasználói szokásaik stb.) alapján érdeklődhetnek a meghirdetett termék vagy szolgáltatás iránt.
Unod már, hogy a YouTube-csatornádon toporognak a nézőszámok? Szeretnéd felpörgetni a videóid elérését, és új közönséget meghódítani? Akkor itt az ideje a YouTube-hirdetéseknek!
Miért érdemes a YouTube-on is hirdetni?
A YouTube a világ második legnagyobb keresője, tele aktív, elkötelezett nézőkkel. A YouTube-hirdetések segítségével:
Tippek a sikeres YouTube-hirdetéshez:
Ami a piszkos anyagiakat illeti, a költségkeret azt befolyásolja, hogy a YouTube hirdetéseid milyen gyakran jelennek meg, és milyen hangsúlyt kapnak. Emellett az ajánlattétel határozza meg a költségkeret elköltésének módját. Alapesetben többféle opció közül választhatunk, hogy mi alapján akarunk fizetni: a hirdetések megtekintése, a kattintások száma vagy a weboldalon végrehajtott konverziók alapján. A YouTube hirdetés kiválóan alkalmazható a vásárlók lojalitásának további építésére, a márkahűség kialakítására és a márkaépítéshez.
Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, ahol időpontot egyeztetünk egy beszélgetésre, ami során felmérjük, hogy hogyan tudjuk kihozni a legtöbbet a vállalkozásod/céged hirdetéseiből.