Dinamikus hirdetések

A Dinamikus hirdetések akkor hozzák a legnagyobb megtérülést, ha jól strukturált és karbantartott, informatív, a metaadatokra kifejezetten figyelő webshopok és weboldalak esetében alkalmazzuk őket, amikor a Google robotjai minden további nélkül fel tudják térképezni őket.

A dinamikus Google Ads hirdetések elsősorban a széles termékpalettával rendelkező webshopok számára hasznosak, leginkább akkor, ha a Shopping hirdetések valamiért nem vehetők igénybe. Akkor hozza a legnagyobb megtérülést, ha jól strukturált és karbantartott, informatív, a metaadatokra kifejezetten figyelő webshopok és weboldalak esetében alkalmazzuk őket, amikor a Google robotjai minden további nélkül fel tudják térképezni őket.

Az egyik legnagyobb előnye, hogy a kapott metaadatok (mint amilyen például a Title és a Description) segítségével a Google gyorsan a weboldal arra a részére irányíthatja a releváns látogatót, ami a számára fontos információt tartalmazza a keresése alapján. Ezzel javítja az ügyfélélményt és növeli a megtérülés esélyét. Elsősorban az értékesítés növelése a cél ezekkel a hirdetésekkel, ugyanúgy, ahogy például a Shopping hirdetésekkel.

Mindemellett a dinamikus Google hirdetés olyan eszközöket vethet be, mint amilyen az Ad Customizers és a Google Ads Script. Utóbbi teljesen automatizálttá teszi és optimalizálja a hirdetési kampányt, például azzal, hogy csak azokat a termékeket engedi meghirdetni, amelyek raktáron vannak, vagy leállítja az irrelevánssá vált kulcsszavakra futtatott hirdetéseket.

Dinamikus keresési kampány
Mi fog történni a JELENTKEZÉS UTÁN?

Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, ahol időpontot egyeztetünk egy beszélgetésre, ami során felmérjük, hogy hogyan tudjuk kihozni a legtöbbet a vállalkozásod/céged hirdetéseiből.

Elérhetőségeink

Akik már megbíztak bennünk