A Facebook Ads előnyei közé tartozik például az, hogy rengeteg kampánytípus érhető el rajta keresztül, amit széleskörű célzási lehetőségekkel kombinál a platform. Ennek köszönhetően a Facebook Ads esetében a közönség nagyon jól célozható, nemcsak demográfiai adatok, hanem korábbi felhasználói szokások és érdeklődési körök kapcsán is.
Ráadásul a Facebook hirdetés felhasználói élménye is növelhető azáltal, hogy akár videós, képes és szöveges hirdetések egyaránt be tudnak illeszkedni a platformon töltött időbe, ezzel is növelve a felhasználói élményt.
Bár napjainkban egyes körökben gyakran hangzik el, hogy a Facebook már nem releváns, és kevesen használják, valójában ez a nézet nem felel meg a valóságnak. A Facebook továbbra is egy rendkívül erős platform, amely jelentős lehetőségeket kínál vállalkozásoknak és márkáknak a célközönség elérésére és az értékes kapcsolatok kiépítésére.
A számok és az adatok alapján láthatjuk, hogy a Facebook még mindig kiemelkedően magas felhasználói bázissal rendelkezik, és a megfelelő stratégiák és beállítások alkalmazásával jelentős üzleti eredmények érhetők el rajta.
Átlagos megtérülés
Számíthatsz ránk projekt alapú Facebook és Instagram hirdetések kezelésében, a hirdetési fiók és/vagy vállalkozáskezelő létrehozásában, annak optimalizálásában. A hirdetési kampányok kidolgozásában, beállításában, monitorozásában és optimalizálásában is segítünk, ha kéred.
Azt azonban jó, ha tudod, hogy rövid távon, ad-hoc módon felépített kampányokkal kevésbé hatékony eredményeket tudsz elérni, mint úgy, ha egy hosszú távú stratégia mentén dolgozol. Az online marketing rendszerek felállításához, automatizálásához és optimalizálásához hónapokra, sok-sok tesztre és beállításmódosításra van szükség.
Az Ismertség típusú kampányok esetében nem a direkt értékesítés a célod, hanem a márkaismertség, az elérés növelése.
Amennyiben a Meta kampány során a Forgalom típusú kampányokat választod, a célod az lesz, hogy hatékonyan az egyik platformról a másikra tereld a látogatód.
Az aktivitási hirdetések akkor lesznek relevánsak számodra, ha szeretnéd növelni a Facebook, Instagram és Messenger felületeid egy-egy posztján a látogatók aktivitását.
Egy-egy Meta kampány során az érdeklődők keresése/generálása is fontos cél lehet, gyakorlatilag ez a leadgenerálás eszköze.
Abban az esetben, ha a cégednek van alkalmazása a Facebook/Messenger/Instagram felületén is meghirdetheted.
Az értékesítés típusú Meta kampányok során mindig az adott konverzió elérése a cél, legyen az vásárlás vagy feliratkozás.
Az ajánlatkérés beérkezése után telefonon felvesszük veled a kapcsolatot. Ezután egy briefet küldünk e-mailben. Ebben a projekttel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket tesszük fel, többek között ennek alapján tudunk teljeskörű, részletes árajánlatot készíteni számodra.
A brief tanulmányozása után egy online/személyes konzultációra kerül sor, ahogy neked kényelmesebb. A konzultáció keretein belül felállítunk egy kampánystratégiát/kampánytervet a választott szolgáltatásra vagy termékekre vonatkozóan. Emellett átnézzük az eddigi online jelenlétedet is, ha volt és javaslatokat teszünk és ezt, valamint a briefet figyelembe véve ajánlatot készítünk a megbeszéltek alapján.
Az árajánlat elfogadását követően egy SETUP szolgáltatással indítunk, minden esetben ezzel kezdjük az együttműködést. A SETUP szolgáltatásba beletartozik a hirdetési fiók és vállalkozáskezelő létrehozása, kampányok felépítése. Igény szerint hirdetési kreatívok/videók elkészítése, célközönségek beállítása, pixel és konverziós api integrálása, mérések beállítása.
Azzal, hogy létrehoztuk és/vagy beállítottuk a Meta Ads hirdetéskezelő fiókot és az első Facebook hirdetés is az útjára indult, még nincs vége a történetnek. A fiók és a kampánybeállítások is folyamatos optimalizálásra szorulnak annak érdekében, hogy mindig versenyképesek maradjanak.
Havidíjas kampányoptimalizálás szolgáltatásunk tartalmazza a hirdetések folyamatos felügyeletét, optimalizálását. A folyamat során rendszeresen riportálunk és kommunikálunk veled az eredményekről és a lehetőségekről, nem tűnünk el, mint szürke szamár a ködben. A közös ötletelés és a párbeszéd nálunk nagyon fontos ahhoz, hogy elégedett legyél és a kampányok is a lehető legjobb eredményt hozzák.
Egy Facebook kampány első látásra és talán másodikra is félelmetes dolognak tűnhet, főleg akkor, ha nem dolgozol vele napi szinten. Nekünk azonban nem célunk, hogy benne ragadj a rengetegben: minden hónap végén átfogó statisztikát küldünk a kampányok teljesítményéről és személyes/online konzultáció lehetőséget is biztosítunk, ahol ezt érthetően át tudjuk beszélni.
Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, ahol időpontot egyeztetünk egy beszélgetésre, ami során felmérjük, hogy hogyan tudjuk kihozni a legtöbbet a vállalkozásod/céged hirdetéseiből.

















Messziről jött ember azt mond, amit akar. És minden szentnek maga felé hajlik a keze, ugye. Sokkal tisztább, ha az ügyfeleink mondják el a tapasztalataikat velünk kapcsolatban.